صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار منطقه سه گفت: عملیات عمرانی تخریب تعدادی از املاک، بازگشایی و اصلاح هندسی ابتدای خیابان شهید هاشمی نژاد کلید خورد.

به گزارش شهرآرانیوز،مهدی خداشناس با اعلام این خبر اظهار کرد: ابتدای خیابان شهید هاشمی‌نژاد به واسطه قرار گیری در مرکز شهر، استقرار پایانه اتوبوسرانی، تجمع میوه فروش‌ها و ...، در مواقع پیک، به یکی از گلوگاه‌های ترافیکی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: عدم ایجاد دسترسی مناسب برای خروجی پایانه اتوبوسرانی به خیابان شهید هاشمی نژاد به واسطه عدم تملک و تخریب املاک در مسیر در تقاطع شهید هاشمی نژاد ۵ و تداخل اتوبوس‌های خروجی از پایانه با خودرو‌های عبوری از این محور نیز بر حجم ترافیک این معبر افزوده و گا‌ها ترافیک تا رینگ میدان شهدا پس می‌زد.

شهردار منطقه سه خاطرنشان کرد: از همین رو و با هدف روان‌سازی ترافیک این شریان مهم، تملک، تخریب و اصلاح هندسی ۶ دربند مغازه تجاری و مسکونی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با همکاری سازمان زمین و مسکن و اتوبوسرانی، کلید خورد.

خداشناس ضمن اشاره به اینکه جهت تملک این املاک بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: از شب گذشته، تخریب املاک در مسیر جهت اصلاح هندسی، آغاز شده و در نظر داریم طی ۴۸ ساعت، این پروژه با خاک‌برداری، زیرسازی، بتن ریزی، تایل فرش و جدول گذاری، زیر بار ترافیک رفته و در اختیار شهروندان و زائران قرار گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.