صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر منطقه‌ای برنامه جهانی غذا و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور درباره مسائل مهاجرین افغانستانی در ایران گفتگو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کورین فلیشر، مدیر منطقه‌ای خاورمیانه و آفریقای شمالی برنامه جهانی غذا (wfp) و هیأت همراه آن در خصوص حل مسائل و مشکلات برنامه جهانی غذا با صادق رضا دوست،  مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در محل این اداره دیدار و گفتگو نمودند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: حمایت های سازمان های بین المللی از کشور ایران در ارائه خدمات گوناگون به مهاجرین و آوارگان افغانستانی، تحت تاثیر بحران جنگ در کشور اوکراین قرار گرفت و حمایت ها از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و دیگر نهادها به پایین ترین سطح ممکن رسیده است.

فلیشر، مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا (wfp) نیز ضمن تشکر مهمان نوازی ملت ایران و همکاریهای دوسویه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و دفتر جهانی غذا در جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت با توجه به آمار و ارقام مهاجرین در ایران دنیا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران کشوری پناهنده پذیر است، میزبانی از این تعداد از مهاجرین کاری بس دشوار است.

فلیشر ضمن اشاره به افزایش کشور های اهدا کننده و افزایش کمک ها  گفت: خواستار تداوم و ارائه کمک های مستمر به این کشورها خواهیم بود.

در پایان فلیشر از کشور جمهوری اسلامی ایران بابت همکاری ها و مساعدت های لازم در خصوص پناهندگان و جمع کثیر مهاجرین آواره در کشور و میزبانی چندین ساله از پناهجویان تقدیر و تشکر نمودند.

منبع: yjc

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.