صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زائران خارجی مشهد در استقبال از پیکر سردار دل‌ها

  • کد خبر: ۱۳۷۸۳
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
امروز در مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار دل‌ها علاوه بر مردم مشهد و زائران امام هشتم (ع)، مردمی از کشور‌های افغانستان، پاکستان، عراق و نیز کشور‌های آفریقایی حضور داشتند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مراسم تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر هم‌رزمانش در جبهه مقاومت امروز در حالی در مشهد برگزار شد که علاوه بر زائران و مجاوران امام رضا (ع) افرادی از دیگر ملل نیز حضور داشتند.

حضور دسته‌های عراقی‌ها، پاکستانی‌ها، آفریقایی‌ها و افغانستانی‌ها از جلوه‌های خاص این مراسم بود که نشان از نفوذ جبهه مقاومت در عمق فکر و جان آزادگان جهان داشت.

اعضای سپاه بدر عراق و افغانستانی‌های مقیم مشهد، با سر دادن شعار‌هایی همچون «هیات مناالذله» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود منافق» انزجار خود را نسبت به مسببین این ترور اعلام و با مردم ایران اظهار همدردی کردند.

پاکستانی‌ها نیز با در دست داشتن تصاویری از سردار سلیمانی و دست نوشته‌هایی در خصوص این شهید بزرگوار، مراتب اعتراض خود را به این اقدام جنایتکارانه تروریست‌های کوردل اعلام کردند.

این موضوع را شاید بتوان محکم‌ترین سیلی بر چهره استکبار دانست که بیش از ۴۰ سال است تمام تلاش خود را برای به انزوا کشیدن ایران و ایجاد تفرقه بین ملت‌های منطقه دارد.
 
منبع: فارس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.