صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: تردد گردشگران خارجی به مشهد در ۷ ماه نخست امسال نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته بیش از ۲۶۰درصد افزایش داشته است.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، حسن جعفری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به وضعیت آماری فرودگاه مشهد در ۷ ماه نخست امسال گفت: در ۷ ماه نخست امسال حدود ۳۴ هزار پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد افزایش داشته است. همچنین در این مدت بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جابه‌جا شده‌اند که نسبت به ۷ ماه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۸۱درصد افزایش داشته است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد درباره وضعیت آماری پرواز‌های داخلی افزود: در این مدت ۲۷ هزار و ۷۴۹ پرواز داخلی نشست و برخاست کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶درصد افزایش داشته است.

جعفری ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۳ میلیون و ۷۳۰ هزار مسافر داخلی جابه‌جا شده‌اند که نسبت به ۷ ماه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۶۲درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به آمار پرواز‌های خارجی گفت: در ۷ ماه نخست امسال بیش از ۶۲۱۵ پرواز خارجی نشست و برخاست داشته‌اند که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۱۷۱درصد افزایش داشته است.

جعفری اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از ۸۷۰ هزار گردشگر خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشته‌اند که نسبت به ۷ ماه نخست سال گذشته ۲۶۲درصد رشد داشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مشهدی
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
اینکه افتخارنداره به خاطر گرونی دلار عربها میان مشهد