سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

مانور طرح اضطراری فرودگاه بین المللی مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۵۳۴۵۴
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
مانور طرح اضطراری فرودگاه بین المللی مشهد برگزار شد
تمرین(مانور) ٢ سالانه طرح اضطراری فرودگاه بین‌المللی مشهد با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل امدادی، آتش نشانی، ایمنی و امنیتی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی در حاشیه این تمرین افزود: طرح اضطراری این فرودگاه امروز و بدون اعمال هیچ گونه تاخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی عملیاتی شد.

محمود امانی بنی افزود: این تمرین به صورت گسترده‎ و با هدف ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف نیروهای عملیاتی در شرایط اضطراری و با حضور ارگان‎ها و نهادهای ایمنی، امدادی، آتش‌نشانی و امنیتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این تمرین در ۲ سطح خاموشی آتش و نجات برگزار شد و نیروهای ایمنی، امنیتی، امدادی و آتش‌نشانی از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

او اضافه کرد: آخرین تمرین (مانور) طرح اضطراری این فرودگاه در سال ٩٩ و با توجه به شرایط کرونایی به صورت محدود و در شرایط خاص برگزار شد.

تمرین (مانور) کامل طرح اضطراری بر اساس الزامات سازمان هواپیمایی کشوری هر ۲ سال یک بار با هدف آمادگی و هماهنگی فرودگاهها و دیگر نهادهای مستقر در آنها و همچنین نهادهای امدادی و امنیت شهری در فرودگاههای کشور برگزار می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->