صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی پشتیبانی نزاجا گفت: پشتیبانی نزاجا برای جنگیدن در جام حذفی آمده و برایش اهمیتی ندارد با چه تیمی رقابت خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم با شکست فجر شهید سپاسی نماینده خوبی برای خراسان رضوی باشیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، عماد هاشمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص دیدار آینده تیمش مقابل فجر شهید سپاسی در چارچوب مرحله سوم جام حذفی کشور اظهار کرد: بازی با تیم ریشه‌دار و باسابقه‌ فجر سپاسی در شیراز برای هر تیمی می‌تواند باعث افتخار باشد به‌خصوص برای تیم جوان ما که به‌تازگی به جمع تیم‌های کشوری اضافه شده‌ است.

وی افزود: ما برای حضور در این مرحله زحمات زیادی کشیده و سختی‌های فراوانی متحمل شده‌ایم که قطعا به‌سادگی جام حذفی را از دست نخواهیم داد، کما اینکه با وجود شرایط ما و فشردگی مسابقات، حضور پشتیبانی در این مرحله اتفاق بزرگی به شمار می‌رود.

سرمربی پشتیبانی نزاجا ادامه داد: یکی از خاصیت‌های روحیه سربازی سیری‌ناپذیری و جنگندگی سربازان است. پشتیبانی نزاجا برای جنگیدن آمده و برایش اهمیتی ندارد با چه تیمی رقابت خواهد کرد، بلکه نکته‌ مهم، تلاش‌های ما برای رسیدن به این مرحله است.

هاشمی گفت: فشردگی بازی‌ها در لیگ دسته سه کمی تمرینات ما را تحت‌الشعاع قرار داد و مانع انجام تمرینات مدنظرمان شد. امیدوار بودیم فدراسیون و سازمان لیگ برنامه‌ریزی بهتری در این موضوع داشته باشند. با توجه به اینکه در این هفته از رقابت‌های لیگ دسته سه با قرعه استراحت روبه‌رو شده‌ایم، اگر دیدار ما با فجر یک روز به عقب می‌افتاد، می‌توانستیم ریکاوری بهتری داشته باشیم.

وی افزود: پس از دیدار با کیای شاهرود تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بازیکنان را از لحاظ روحی، روانی و جسمی به شرایط آرمانی‌شان برسانیم. امیدوارم مقابل فجر بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبول به نمایش بگذاریم، کما اینکه انگیزه بازیکنان پشتیبانی بالاتر از میزانی است که به این دیدار به چشم یک بازی معمولی نگاه کنیم.

هاشمی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای خراسان رضوی باشیم، کما اینکه فجر شهید سپاسی نیز تنها نماینده استان خود در این رقابت‌ها به شمار می‌رود. امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی و به دور از حواشی به نمایش بگذارند.

هاشمی در‌خصوص تساوی تیمش مقابل کیای شاهرود در هفته ششم گروه نخست لیگ دسته سه فوتبال کشور بیان کرد: همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌کردم، زمین بازی حتی در حد بازی‌های محلات هم نبود. در مشهد حتی آن زمین را برای بازی‌های محلات هم تأیید نمی‌کنند، اما نمی‌دانم با چه رابطه‌ای آن زمین را تأیید کرده و خطر سلامتی بازیکنان را به‌راحتی به جان خریدند و حتی این مسئله هیچ اهمیتی برای مسئولان برگزاری مسابقه نداشت.

وی خاطرنشان کرد: پیش از بازی نیز درخواست کردیم یک نفر از مسئولان برگزاری مسابقه کیفیت زمین را به‌صورت کتبی مورد تأیید قرار دهد تا در صورت بروز اتفاق برای بازیکنان، مسئولیت آن را بر‌عهده بگیرند، اما متأسفانه هیچ‌کس بابت کیفیت زمین پاسخگو نبود.

سرمربی پشتیبانی نزاجا بیان کرد: دیدار مقابل کیا سومین یا چهارمین دیدار خارج از خانه پشتیبانی بود که برای تیم میزبان پنالتی گرفته می‌شد، در‌حالی‌که به گفته کارشناسان داوری پنالتی صحیح نبود. آن داور که بالاترین قضاوتش در لیگ آسیاویژن تهران بوده، به هیچ وجه مورد مناسبی برای قضاوت در مسابقات لیگ سه نبوده است. کسی هم بابت اشتباهات داوری پاسخگو نیست. تقاضا داریم از داوران بهتر و باتجربه‌تری استفاده کنند تا شاهد یک قضاوت عادلانه در مسابقات باشیم و شرایط میزبانی در بحث داوری تأثیرگذار نباشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.