تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سرمربی پشتیبانی نزاجا: امیدوار به تداوم روند موفقیت‌های پشتیبانی هستیم

  • کد خبر: ۱۳۴۷۶۱
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
سرمربی پشتیبانی نزاجا: امیدوار به تداوم روند موفقیت‌های پشتیبانی هستیم
سرمربی تیم فوتبال پشتیبانی نزاجای مشهد گفت: یک تیم قهرمان باید توانایی کسب موفقیت‌هایی متوالی را داشته باشد که امیدوارم بازیکنان این روند را حفظ کنند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، عماد هاشمی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته سوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور بیان کرد: شهرداری گنبد یکی از تیم‌های خوب گروه نخست محسوب می‌شود. در ۲ موقعیت ابتدایی بازی توانستیم ۲ گل بزنیم، اما پس از آن، تیم حریف به ما فشار وارد کرد و روی یک اشتباه و اعتراض به مسائل داوری و تیزهوشی بازیکنان حریف در آغاز بازی باعث از دست رفتن تمرکز بازیکنان ما و خطای پنالتی به سود حریف شد.

وی افزود: از شهرداری گنبد شناخت خوبی داشتیم و با توجه به خستگی بازیکنان و فشاری که متحمل بودند، توانستیم تمرینات خوبی برای دیدار با شهرداری گنبد پشت‌سر بگذاریم. دیدار با شهرداری گنبد یک بازی ۴ امتیازی برای محسوب می‌شد و اگر می‌خواستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم باید در این دیدار پیروز می‌شدیم.

سرمربی پشتیبانی نزاجای مشهد گفت: توقع داشتم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. اگر بازیکنان دستورات تاکتیکی را به خوبی رعایت می‌کردند می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. تیم شهرداری گنبد نیز با وجود آنکه ۱۰ نفره شد، عملکرد خوبی داشت. در تمام پست‌ها بازیکنان خوبی داشتند و با تعویض‌های خود در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه دادند، اما بازیکنان پشتیبانی در نیمه دوم به خودشان آمده و تلاش بیشتری داشتند که در نهایت توانستیم نتیجه آبرومندانه‌ای برای خراسان رضوی کسب کنیم.

هاشمی تصریح کرد: نگه داشتن روند موفقیت باید در هر تیمی وجود داشته باشد. باید از متخصص روانشناس استفاده کنیم تا بتوانیم بازیکنان را برای موفقیت‌های بیشتر آماده نگه داریم. به بازیکنان تاکید کرده‌ام که هنوز در ابتدای راهیم و راه زیادی در پیش داریم. موفقیت ۳ نشانه دارد. مسیر موفقیت بسیار بی‌انتها، پر پیچ و خم و فراز و نشب است. همانطور که در این دیدار پیروز شدیم احتمال داشت خلاف آن رقم بخورد و توپ‌های ما به گل تبدیل نشده و حریف بر ما پیروز شود.

وی یادآور شد: یک تیم قهرمان باید توانایی کسب موفقیت‌هایی متوالی را داشته باشد که امیدوارم بازیکنان این روند را حفظ کنند. از سوی دیگر توانایی تیمی ما در زمین نیست و به پشتیبانی و حمایت‌هایی است که از سوی امیر مکفی و سرهنگ کمیلی از تیم وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->