صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت به ستایش از جام جهانی قطر پرداخت و عملکرد ایران را هم در جام جهانی خوب توصیف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی مهدوی‌کیا که پیش از این در صفحه شخصی خودش، انتقادات بسیار تندی از عملکرد تیم ملی و شخص کارلوس کی‌روش داشت، در مصاحبه ‌ای با یک سایت عربی گفت: به نظرم ایران با وجود اینکه در مرحله گروهی حذف شد اما خوب ظاهر شد. ایران با سرمربی خود کی‌روش نتایج خوبی کسب کرد. کی‌روش مدت‌ها بود که از فضای فوتبال ایران دور بود.

وی با تمجید از میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: به نظرم جام جهانی کنونی بهترین جام جهانی تاریخ بوده است به ویژه اینکه این نخستین جام جهانی در خاورمیانه و دومین جام جهانی در آسیاست.

مهدوی‌کیا در پایان گفت: من خاطرات‌ بسیار خوبی از جام جهانی ۱۹۹۸ دارم به ویژه اینکه توانستم در دیدار برابر آمریکا گلزنی کنم. در آن بازی ما پیروز شدیم. روزی فراموش نکردنی بود.

گفتنی است کشور قطر میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را هم بر عهده خواهد داشت؛ فدراسیون فوتبال هنوز تصمیمی برای انتخاب سرمربی تیم ملی در این رقابت‌ها نگرفته است. طبق شنیده‌ها، هیات رئیسه فدراسیون چند گزینه داخلی برای این کار در نظر دارد و قرار است که کارلوس کی‌روش نیز در این مسابقات به عنوان مدیرفنی تیم ملی حضور داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.