صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، از برگزاری کمپین واکسیناسیون تکمیلی اتباع خارجی از ۱۰ دی ماه در ایران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در کارگاه کشوری تخصصی اجرایی «ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی» که به منظور توانمندسازی رابطان سلامت اتباع در کمپین واکسیناسیون تکمیلی در جمعیت پناهندگان و اتباع غیر ایرانی با مشارکت یونیسف برگزار شد، گفت: کمپین واکسیناسیون تکمیلی در جمعیت پناهندگان و اتباع غیر ایرانی با هدف ایجاد محافظت در برابر بیماری فلج اطفال، سرخک و کرونا در جمعیت هدف، از دهم دی ماه با مشارکت یونیسف آغاز می‌شود.

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت وزارت بهداشت، برنامه ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی (RCCE) را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ارتقای سلامت در مقابل موضوعات اولویت‌دار سلامت دانست و ادامه داد: این برنامه ترکیبی از کمپین‌های اطلاع‌رسانی، ارتقای سلامت، بسیج اجتماعی، جلب مشارکت مردم و سایر سازمان‌های ذینفع، برقراری ارتباط مؤثر و مدیریت شایعات است.

پیش از این رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: درباره تزریق واکسن میان ایرانیان و اتباع خارجی تفاوتی قائل نیستیم و این واکسن‌ها به شکل رایگان برای همه تزریق می‌شوند.

به گفته زهرایی از ابتدای سال تاکنون به حدود ۶۵۰ هزار تبعه خارجی به ویژه اتباع تازه وارد واکسن سرخک تزریق شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.