صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در تازه‌ترین مکاتباتی که مسئولان باشگاه استقلال با آندره استراماچونی داشته‌اند، خواستار پرداخت اقساط باقی‌مانده طلبش شده‌اند که مربی سابق ایتالیایی استقلال این پیشنهاد را قبول نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال طی هفته‌های اخیر مکاتبات متعددی با استراماچونی داشته‌اند تا این مربی را راضی به دریافت اقساطی مطالباتش کنند، اما این مربی حاضر به پذیرش چنین پیشنهادی نیست. حتی برخی مسئولان باشگاه استقلال درحال مکاتبه با وکیل استراماچونی هستند تا شاید به‌واسطه او بتوانند استراماچونی را راضی به این پیشنهاد کنند، اما در یک ماه اخیر هیچ پاسخی از سوی وکیل استرا نیز برای باشگاه استقلال ارسال نشده است و آن‌ها روی همان حرفی که در گذشته زده بودند، استوارند و قصد ندارند به شیوه دیگری پول خود را دریافت کنند.

در آخرین مذاکره‌ای که استراماچونی با استقلال داشت، تأکید شد که همه مطالبات باید نقدی به حساب واریز شود و مشخص نیست که چرا مسئولان باشگاه استقلال بی‌جهت به این مربی که وکلای باتجربه‌ای دارد، اصرار می‌کنند که به اشکال و طرق دیگری طلبش را از باشگاه استقلال دریافت کند؟! استراماچونی در سال‌هایی که با باشگاه‌هایش دچار مشکل شده است، همواره با استخدام گروه مجربی از وکلا توانسته است حقوقش را کامل دریافت کند و این‌بار نیز همین رویه را در پیش گرفته است تا بتواند به همه مطالباتی که از باشگاه استقلال داشت، دست یابد. باتوجه‌به تجربه‌ای که وکلای او دارند، بعید است باشگاه استقلال بتواند کاری از پیش ببرد و قطعا باید درنهایت پرونده را با پرداخت نقدی به پایان برساند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.