سرخط خبرها

انتقاد هواداران استقلال از فتح الله‌زاده

  • کد خبر: ۱۴۲۸۹۳
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
انتقاد هواداران استقلال از فتح الله‌زاده
هواداران استقلال به دلیل بسته ماندن پنجره نقل وانتقالاتی این باشگاه به شدت نگران آینده تیم‌شان هستند و این وضعیت را متوجه مدیریت علی فتح الله‌زاده می‌دانند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بسته ماندن پنجره نقل وانتقالات باشگاه استقلال سبب ناراحتی شدید هواداران باشگاه استقلال شده و انتقاد‌های بسیاری را نسبت به این وضعیت به وجود آورده است.

انتقاد‌هایی که بعد از تساوی خانگی استقلال مقابل مس رفسنجان دایره گسترده‌تری به خود گرفته و نشان از عمق نگرانی حامیان این باشگاه دارد.

درعین حال مدیران باشگاه استقلال توجهی به این موضوع ندارند و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه همچنان مسدود است که این وضعیت موجب می‌شود استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل هیچ فعالیتی نداشته باشد.

حتی زمزمه برخی اختلاف‌ها میان مدیران باشگاه استقلال و سرمربی این تیم نیز شکل گرفته که البته هواداران استقلال براین باورند باشگاه باید همه امور را به درستی مدیریت کند و اجازه ندهد فضای این تیم مملو از حاشیه شود.  

باید دید مدیران باشگاه استقلال به خصوص علی فتح الله‌زاده که این روز‌ها به شدت زیر تیغ انتقادات هواداران استقلال قرار دارد، می‌تواند اوضاع را سروسامان دهد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->