آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رایزنی استقلال با استراماچونی بی نتیجه بود

  • کد خبر: ۱۳۱۱۱۸
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
رایزنی استقلال با استراماچونی بی نتیجه بود
مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند از استراماچونی بابت طلبش تخفیف بگیرند، اما سرمربی سابق ایتالیایی پیغام داده حاضر به دادن تخفیف به استقلال نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استراماچونی طلبش از باشگاه استقلال را می‌خواهد و برای رسیدن به آن شکایتی را به فیفا داد که فیفا هم درنهایت استقلال را بازنده این شکایت اعلام کرد وقرار شد که باشگاه به سرمربی سابق خود تا ریال آخر حقوقش را پرداخت کند!

استراماچونی بدون اینکه ذره‌ای بابت این موضوع ناراحت باشد و بخواهد قدری با استقلال ملاطفت به خرج دهد، با تمام زوری که داشت پرونده را به نفع خودش تمام کرد و این روز‌ها هم که استقلال با مشکلات بزرگ مالی مواجه است، حتی حاضر نیست یک ریال به این باشگاه تخفیف بدهد. او به تازگی نیز از طریق وکیل خود به گوش مسئولان باشگاه استقلال رسانده که تخفیفی درکار نخواهد بود و تمام طلبش را خواهد گرفت.

به این ترتیب باشگاه استقلال ناچار است علاوه براصل پول، برای ماه‌هایی که پرداخت بدهی به تاخیر افتاده جریمه دیر کرد نیز پرداخت که رقم بدهی به او هر روز درحال افزایش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->