صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برخی بازیکنان ایرانی شاغل درلیگ‌های اروپایی درصحبتی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتند، اعلام کردند درشرایط فعلی بهتر است از یک مربی درجه یک خارجی استفاده شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نشست اخیر هیات رئیسه بدون اینکه نتیجه‌ای برای تیم ملی داشته باشد به پایان رسید و خبر‌هایی درباره عبور فدراسیون فوتبال از کارلوس کی‌روش منتشر شد تا مشخص شود تصمیم گیران در راس فوتبال ایران دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این مربی پرتغالی ندارند.

درعین حال خبر‌هایی درباره استخدام مربی ایرانی به گوش می‌رسد و دراین راستا شایعه شده که بین امیرقلعه نویی یا فرهاد مجیدی یک نفر سرمربی تیم ملی خواهد شد. اما این موضوع آن جا زیر سوال می‌رود که می‌شنویم شخص مهدی تاج بیشتر تمایل دارد به جای کی‌روش از یک مربی بزرگ خارجی استفاده کند.

درهمین راستا رئیس فدراسیون فوتبال با برخی بازیکنان تیم ملی نیز گفتگو کرده که لژیونر‌های فوتبال ایران هم در صحبت‌هایی که با تاج داشته‌اند اعلام کرده‌اند در شرایط فعلی بهتر است مربی خوب خارجی جای کی‌روش را بگیرد.

ظاهرا بازیکنان شاغل درلیگ‌های خارجی تمایلی به همکاری با مربی ایران ندارند و این موضوع را صراحتا به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.