سرخط خبرها

انتقاد از سیدحسین حسینی با ۱۰ کلین شیت!

  • کد خبر: ۱۴۳۱۵۴
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
انتقاد از سیدحسین حسینی با ۱۰ کلین شیت!
سیدحسین حسینی به رغم اینکه تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر ۹ بار موفق به کلین شیت شده، اما از سوی برخی جریان‌ها به شدت مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید حسین حسینی در دربی ۹۹ عملکرد مطلوبی نداشت و موفق نشد دروازه تبمش را بسته نگه دارد. درست مانند بیرانوند که او نیز دو بار مقابل استقلال گل خورد. با این حال بعد از دربی هجمه‌های بسیاری از سوی برخی جریان‌ها علیه دروازه‌بان استقلال به پا شده و گروهی درحال کوبیدن حسینی و حمایت از بیرانوند هستند. این سیاست درحالی اعمال شده که حسینی در طول چهارده هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته ۹ بار موفق به کلین شیت شده و در سوپرجام نیز دروازه استقلال را بسته نگه داشت تا در مجموع ۱۰ بار موفق به کلین شیت شود.

اینکه چرا برخی جریان‌ها توجهی به آمار‌های دروازه‌بان استقلال ندارند واو را پی درپی مورد انتقاد قرار می‌دهند احتمالا به موضوع سست شدن جایگاه بیرانوند در تیم ملی مربوط می‌شود که دروازه‌بان استقلال موفق شد درجام جهانی دقایق بیشتری در دروازه تیم ملی قرار بگیرد. نکته عجیب درباره اتفاقات روز‌های اخیر علیه حسینی این است که حتی برخی کانال‌های منتسب به تیم استقلال نیز درحال کوبیدن حسینی هستند وتوجهی به کلین شیت‌های پی درپی او درفصل جاری ندارند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->