اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

تاج: هر مربی ایرانی که سرمربی تیم‌ملی شود ایثار کرده / گزینه خارجی هم مدنظر است

  • کد خبر: ۱۴۳۷۳۴
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
  • ۱
تاج: هر مربی ایرانی که سرمربی تیم‌ملی شود ایثار کرده / گزینه خارجی هم مدنظر است
رئیس فدراسیون فوتبال، آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج در خصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم فوتبال ایران نیز گفت: اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان مطرح شده انتخاب خواهیم کرد و هرکدام که بیاید در شرایط فعلی ایثار خواهد کرد.
تاج ادامه داد: بحثی در خصوص گزینه‌های خارجی در هیات رییسه مطرح شده و در این زمینه هیات رییسه فرصت خواسته است و در جلسات آینده در این زمینه بحث خواهد شد.
وی افزود: در مجموع یکی از اولویت‌های فوتبال کشور انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ایران است البته بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید نیز یکی از اولویت‌های حال حاضر فوتبال است. به صورت جدی در این زمینه در حال مذاکراتی هستیم و در یکی از جلسات آینده هیات رییسه سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: سال‌ها در دو رده تیم ملی نوجوانان و جوانان عقب افتاده ایم در حال که یک روزی در همه این رده‌ها در جام جهانی حاضر می‌شدیم، اما امیدواریم در انتخابی جام جهانی این دو تیم به خوبی عمل کنند و به جام جهانی راه پیدا کنند.
تاج ادامه داد: بیشترین سرمایه گذاری‌ها برای این دو رده انجام شده است تا این تیم‌ها بتوانند موفق عمل کنند.
وی در خصوص جواد نکونام گفت: من از نزدیک در جریان دوران کاپیتانی آقای نکونام در تیم ملی فوتبال و همچنین سرمربیگری او در فولاد خوزستان بودم. او یکی از بهترین و برجسته‌ترین مربیان حال حاضر کشور است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
0
0
چرا وحید هاشمیان را نمی گذارید احتیاج به ایثار هم نیست همه باید بدانند اسکوچیچ در حد تیم ملی نبود بلکه مغز متفکر تیم وحید هاشمیان بود که تیمی جوان از دل لیگ با لژیونرهای جوان کنار هم گذاشت تا ایران به جام جهانی برود کاری که تاکنون هیچ مربی جرات آن را نداشت حتی کی روش
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->