صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی دولت شایعات مبنی بر برکناری یا جابه‌جایی وزیر اقتصاد را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: در مورد وزیر اقتصاد هیچگونه بحثی برای جابجایی مطرح نیست و هیچ برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

سخنگوی دولت در ادامه درباره مصوبات امروز هیئت وزیران اظهار داشت: برای توسعه ناوگان امداد و نجات هلال احمر، هیات دولت تصویب کرد هزار شاسی ماشین آلات بدون پرداخت حقوق گمرکی وارد شود و از آنجا که امکان تولید دستگاه‌های مورد نیاز و آمبولانس در کشور وجود دارد، مقرر شد واردات آن به شکل خودروی کامل نباشد بلکه در داخل کشور مونتاژ و تجهیز شود. همچنین با درخواست وزارت راه و شهرسازی و در راستای سرعت‌بخشی به طرح ملی مسکن، با تصویب اساس‌نامه شهر جدید مهرگان در قزوین موافقت شد.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: با توجه به خسارات ناشی از برف و یخبندان در زمستان سال گذشته و اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با آفات، هیات وزیرات منابعی را برای این حوزه‌ها اختصاص داد تا از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گیرد.

سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگ‌های خبر داد و افزود: این لایحه با قید دو فوریت به آخرین مرحله از فرآیند عضویت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.