صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه مشهد گفت: لحظه‌ای که از فرش‌آرا ۳ بر صفر عقب افتادیم از بازیکنانم ناامید نشدم. در تمرینات شرایط خوبی داشتیم و با توجه به شناخت نقاط ضعف فرش‌آرا توانستیم به بازی بازگردیم، کما اینکه می‌توانستیم حتی در این دیدار پیروز شویم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حسین اسلامی پس از تساوی تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد بیان کرد: بازی باکیفیتی از هر دو تیم شاهد بودیم. زیباترین شهرآورد فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر را شاهد بودیم. در نیمه دوم با وجود اینکه از حریف ۳ بر صفر عقب افتادیم، اما بسیار تاکتیکی بازی کردیم. حتی پس از باخت یک بر صفر در نیمه نخست، به بازیکنان در رختکن تاکید کردم به بازی بازخواهیم گشت.

وی افزود: لحظه‌ای که از فرش‌آرا ۳ بر صفر عقب افتادیم از بازیکنانم ناامید نشدم. در تمرینات شرایط خوبی داشتیم و با توجه به شناخت نقاط ضعف فرش‌آرا توانستیم به بازی بازگردیم، کما اینکه می‌توانستیم حتی در این دیدار پیروز شویم. در ثانیه‌های پایانی موقعیت خوبی داشتیم که اگر به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم در این دیدار کامبک بزنیم.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه در خصوص تفاوت نمایش تیمش در نیمه اول و دوم بازی گفت: از زمانی که به رکن‌آذین اضافه شده‌ام در ۴ نیمه دوم تمام بازی‌ها شکست نخورده‌ایم، حتی در این دیدار نیمه دوم را با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شدیم. مشکلاتی داریم که از دست من خارج است و نمی‌توان به آن پرداخت.

اسلامی تصریح کرد: فرش‌آرا نیز تیم خوبی دارد و نمایش خوبی از خود ارائه داد. مساوی در این دیدار نتیجه عادلانه‌ای برای دربی مشهد. در هفته گذشته بازی خود را واگذار کردیم، اما شکست مقابل قندکاترین حق ما نبود و باید آن دیدار را پیروز می‌شدیم.

وی در خصوص داوری خاطرنشان کرد: داوری مشکل به خصوصی نداشت و حتی اگر در این دیدار شکست می‌خوردیم باز هم از داوران گله‌ای نداشتم. داوران بازی را به خوبی مدیریت کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.