نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

رکن‌آذین هدیه فرش را پس فرستاد

  • کد خبر: ۱۴۶۴۳۶
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
رکن‌آذین هدیه فرش را پس فرستاد
نمایندگان مشهد هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتسال را با یک برد و یک باخت پشت‌سر گذاشتند.

شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتسال با قبول یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان استان خراسان‌رضوی دنبال شد؛ نبرد‌هایی که هر چقدر برای فرش‌آرایی‌ها کم‌اهمیت بود، برای تیم رکن‌آذین از حساسیتی ویژه برخوردار بود. تیمی که خطر سقوط را به‌شدت احساس می‌کند و اگر می‌توانست این هفته برابر میزبانش کراپ به برتری برسد، شاید کورسوی امیدی برایش باقی می‌ماند، اما حالا بی‌تردید تیم رکن‌آذین خاورمیانه مشهد گزینه اول سقوط است، مگر معجزه‌ای این تیم را از افتادن نجات بدهد.

در سویی دیگر، فرش‌آرا که از همین حالا تیمی میانه‌نشین در جدول است، این هفته به‌نفع تیم همشهری کار کرد و با یک پیروزی میلی‌متری مقابل دیگر تیم قعرنشین، مقاومت البرز، امید‌های رکن‌آذین را زنده نگه داشت و خودش هم تا حدودی بر اوضاع نه‌چندان بسامانش در جدول سامان داد.

مشهدی‌ها «له» یا «علیه» مشهدی‌ها؟

تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد درحالی این هفته در سالن شهید بهشتی میزبان مقاومت البرز بود که پیروزی احتمالی شاگردان قدرت بهادری، بیش از هر چیز به‌سود تیم همشهری رکن‌آذین بود؛ چراکه نماینده دوم مشهد در لیگ‌برتر در قعر جدول با مقاومت البرز رقابت دارد و توقف تیم البرزی می‌توانست به‌سود این تیم باشد. در سویی دیگر، ترکیب تمام‌مشهدی مقاومت البرز که متشکل از سه بازیکن خراسانی بود، عاملی بود تا مشهدی‌های این تیم ناخواسته علیه تیم‌های شهرشان مبارزه کنند. علی ابراهیمی، احسان سهیلی و علی بهلور بازیکنان مشهدی مقاومت بودند که در این بازی نمایش خوبی هم از خود به‌جا گذاشتند.

هدیه لحظه‌آخری فرش

پیروزی ۳ بر ۲ نماینده مشهد مقابل مقاومت بحران‌زده به‌سادگی رقم نخورد. شاگردان بهادری ۳ بر ۱ تا دقیقه پایانی بازی پیش بودند، اما دقایق زیادی از نیمه دوم را پنج‌خطایی بودند و هر آن ممکن بود خطای ششم فرصت زدن ضربه از نقطه پنالتی دوم را به مقاومت بدهد. اتفاقی که البته رقم نخورد، اما تیم کرجی در بیست ثانیه مانده به پایان بازی روی پاورپلی توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. البته این گل مشکوک به هند بود که در جو عجیب بازی در لحظات پایانی از سوی داور خطا اعلام نشد تا فرش‌آرا تا آستانه ازدست‌رفتن نتیجه بازی پیش برود. با وجود این، پیروزی ۳ بر ۲ فرش‌آرا حفظ شد تا هدیه‌ای ویژه برای تیم همشهری باشد. هدیه‌ای که البته رکن‌آذینی‌ها آن را پس فرستادند!

رکن‌آذین؛ از خواب برخاسته دیرهنگام

تیم فوتسال رکن‌آذین دیروز در آخرین دیدار هفته بیست‌ودوم و در زمین کراپ به میدان رفت؛ دیداری که برای شاگردان حسین اسلامی خوب شروع شد، اما در ادامه زور نماینده مشهد به تیم قدرتمند و مدعی کراپ نرسید. رکن‌آذین در این بازی ابتدا توسط مانی قانع به گل رسید تا شروعی رؤیایی داشته باشد. مشهدی‌ها در ادامه هم تا اواسط نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و فاصله‌ای با یک پیروزی بزرگ نداشتند، اما هرچه از زمان بازی گذشت، تجربه تیم کراپ و موقعیت خوب جدولی این تیم سبب شد رکن‌آذین مقهور قدرت این تیم شود و بازی برگردد. کراپی‌ها در این بازی توسط مهران عالیقدر، رفیعی‌پور و بهزاد عظیمی سه‌بار به گل رسیدند تا بازی باخته را با برد پشت‌سر بگذارند.

فینال لیگ؛ رکن‌آذین – آناصنعت

تیم قعرنشین مشهدی فقط هشت امتیاز با تیم منطقه امن جدول یعنی آناصنعت پاسارگاد قم یازده‌امتیازی اختلاف دارد. یازده امتیازی که در فاصله چهار هفته به پایان رقابت‌ها معنایی به‌جز لزوم وجود یک معجزه برای این تیم ندارد. نماینده مشهد هفته آینده در مشهد میزبان آناصنعت پاسارگاد قم است و توقف مقابل این تیم با هر نتیجه‌ای، چه تساوی و چه باخت، به‌منزله سقوط آن‌ها به لیگ دسته‌اول خواهد بود. اما اگر شاگردان اسلامی بتوانند از بازی مشهد سربلند بیرون بیایند، سقوط به تعویق خواهد افتاد. البته نماینده مشهد بعد از آن هم بازی‌های سختی مقابل بالانشینانی مانند گیتی‌پسند و سن‌ایچ دارد، اما دست‌کم امیدهایشان باقی خواهد ماند. به همین دلیل است که شاید بتوان دیدار هفته آینده رکن‌آذین و آناصنعت را فینال پایین جدولی‌ها نامید.

تعیین‌تکلیف قهرمان به تعویق افتاد

مسی‌های شهر سونگون با شصت امتیاز مقتدرانه به صدر جدول تکیه زدند و اگر گیتی‌پسند در جدال این هفته مقابل سن‌ایچ باخته بود، مسی‌ها در فاصله چهار هفته به پایان رقابت‌ها جشن قهرمانی می‌گرفتند. تیم سونگون این هفته درحالی ۳ بر ۱ از سد فولاد زرند ایرانیان گذشت که گیتی‌پسند، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم در صدر جدول، ۹ امتیاز از این تیم کمتر دارد. گیتی‌پسند این هفته در یک بازی بزرگ ۳ بر ۱ سن‌ایچ را برد تا ۵۱ امتیازی شود و جایگاه دوم جدول را حفظ کند. قند کاترین آمل با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل سفیر گفتمان بقایش در لیگ‌برتر را تقریبا قطعی کرد و آناصنعت هم برابر زندی‌بتن سه‌سه به تساوی رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->