حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

گام‌های لرزان رکن آذین و فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۱۴۲۶۲۶
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
گام‌های لرزان رکن آذین و فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال
یک شکست و یک تساوی حاصل کار نمایندگان مشهد در هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال کشور بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال کشور با ثبت یک شکست و یک تساوی برای نمایندگان مشهد به پایان رسید. در این هفته از رقابت‌ها تیم فوتسال رکن‌‎آذین خاورمیانه مشهد در سالن تاکسی‌رانی شهر برابر قند کاترین آمل به میدان رفت که در پایان، شاگردان حسین اسلامی با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به حریف واگذار کردند.

در دیگر دیدار نماینده مشهد هم فرش‌آرا در کلاردشت برابر زندی‌بتن به میدان رفت که در پایان دو تیم به تساوی سه‌سه رضایت دادند. نمایندگان مشهد با این دو نتیجه یک گام لرزان دیگر برداشتند که برای رکن‌آذین قدمی سخت به‌سمت سقوط و برای فرش‌آرا یک تساوی ناامیدکننده دیگر بود.

رکن‌آذین؛ پله‌پله تا لیگ‌یک

تیم فوتسال رکن‌آذین درحالی این هفته میزبان قند کاترین آمل بود که این دیدار برای هر دو تیم حکم دوئل مرگ و زندگی را داشت. تیم مشهدی با چهار امتیاز قعرنشین بود و تیم آملی با هفده امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و از سوی مقاومت البرز تهدید می‌شد؛ مسئله‌ای که موجب شده بود قندی‌ها ترس شکست و آمدن به منطقه سقوط را داشته باشند. همین عامل سبب شد بازی پرفشار و نزدیک آغاز شود.

دیداری که در ابتدا برای مشهدی‌ها خوب پیش رفت و شاگردان حسین اسلامی توسط سجاد یوسف‌خواه و حمیدرضا مرادیان به گل رسیدند، اما در ادامه شاگردان جواد اصغری‌مقدم کامبکی رؤیایی داشتند و توانستند سه‌بار به گل برسند و برنده بازی باشند. اتفاقی که دقیقا در دیدار این تیم مقابل فرش‌آرا در مشهد هم رقم خورد و تیم آملی با وجود دو گل عقب‌افتادن توانست سه‌بار به گل برسد و برنده بازی باشد. رحمان سارانی، بازیکن مشهدی قند کاترین، در این بازی دوبار پایش به گل‌زنی باز شد و دیگر گل این تیم را سعید تقی‌زاده به ثمر رساند.

فرش‌آرا؛ به‌دنبال کسب آبرو

نماینده اول فوتسال مشهد در لیگ‌برتر امسال نتایج قابل قبولی نگرفته است و فرضیه سقوط این تیم روی کاغذ وجود دارد، اما واقعیت آن است که این تیم باتجربه بعید است اتفاق بدی برایش رقم بخورد. با وجود این، شاگردان قدرت بهادری در این هفته‌ها در اندیشه اعاده حیثیت ازدست‌رفته هستند. تیمی که هرسال دست‌کم میانه‌نشین جدول بود، امسال در رتبه‌های نهم و دهم بالا و پایین می‌شود و روی کاغذ تا پله دوازدهم سقوط‌کردنشان محتمل است.

تیمی که دیروز برابر میزبانش، زندی‌بتن، نمایش بدی نداشت و سه‌سه مساوی کرد، اما حقیقت آن است که این نتیجه برای راضی‌کردن هواداران تیم کافی نبود. هوادارانی که انتظار دارند دست‌کم تیم همچون سال‌‎های قبل مقابل تیم‌های هم‌سان در جدول نتایج خوب بگیرد.

پوکر جاوید و تمدید صدرنشینی مس

مهدی جاوید، ستاره مشهدی تیم فوتسال مس سونگون، هم این هفته یکی از چهره‌های ویژه بود. بازیکنی که با زدن چهار گل در پیروزی ۵ بر ۳ تیمش مقابل صنایع پشتیبان هرمزگان نقش اصلی را ایفا کرد. جاوید با این پوکر بار دیگر به صدر جدول گل‌زنان رفت و تیمش هم همچنان با ۵۱ امتیاز صدرنشین بلامنازع رقابت‌هاست و بعید به‌نظر می‌رسد به این راحتی این جایگاه را از دست بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->