صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس: توهین نشریه شارلی ابدو نشانه ضعف منطق و اقدامی برای بازاریابی رسانه‌ای است

  • کد خبر: ۱۴۴۵۲۵
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
سید عبدالله ارجائی، گفت: با توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت مرجعیت شیعه، حقانیت جمهوری اسلامی ثابت شد، این اقدام نشانه ضعف منطق و اقدامی برای بازاریابی رسانه‌ای است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس اظهار کرد: برخی برای بزرگ شدن راه‌حل منطقی پیدا نمی‌کنند و از همین رو خود را به هر دری می‌زنند تا دیده شوند و تصور می‌کنند با این رفتار‌ها بزرگ می‌شوند در صورتی که بیشتر حقارت خویش را نشان می‌دهند، این اقدام نوعی بازاریابی رسانه‌ای برای دیده شدن است.

وی ادامه داد: چند روز پیش نشریه ورشکسته شارلی ابدو در یکی از کشور‌های خارجی به ساحت مرجعیت شیعه و مقام عظمی ولایت اهانت می‌کند؛ این همان نشریه‌ای است که چند سال پیش به ساحت پیامبر نیز اهانت کرده بود.

شهردار مشهد تصریح کرد: این اهانت حقانیت نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش ثابت می‌کند و معلوم می‌شود که چقدر از ولایت کینه دارند و چقدر حقیر هستند که برای افزایش مخاطب خویش دست به کار‌های سخیف می‌زنند.

ارجائی بیان کرد: فرهیختگان باید مسائل پشت پرده این ماجرا‌ها را رصد و دست دشمن را در این اتفاق برای افکارعمومی رو کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.