صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از آزمایش موفقیت‌آمیز تسلیحات هوشمند و دورایستا نیروی هوایی ارتش در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ارتش، اظهار داشت: این رزمایش برابر سناریوی طراحی شده از سوی کارشناسان و متخصصان نیرو‌های مسلح با موفقیت به اهداف خود رسید.

وی با اشاره به نقش نهاجا در این رزمایش، تصریح کرد: نیروی هوایی با توجه به اینکه در رزمایش مشترک ذوالفقار در دو حوزه اشراف هوایی و پشتیبانی از نیرو‌های سطحی برنامه مأموریتی داشت، توانست با موفقیت برنامه‌های تخصصی و عمومی خود را پشت سر بگذارد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: نیروی هوایی با بهره‌گیری از سامانه‌های جنگال نقش مؤثری را در این رزمایش ایفا کرده و مطابق با برنامه‌های طراحی شده در حوزه ارزیابی تسلیحات جدید، آزمایش عملیاتی موفقیّت‌آمیزی را در بخش تسلیحات هوشمند و دورایستا پشت سر گذاشت؛ و ان‌شاءالله به‌زودی این تسلیحات به‌عنوان سلاح سازمانی وارد چرخه دفاعی نهاجا خواهد شد.

امیر سرتیپ هادیان خاطرنشان کرد: نیروی هوایی به تأیید کارشناسان نظامی و دفاعی، در این رزمایش توانست با موفقیت در دو حوزه تخصصی و عمومی به ایفای نقش بپردازد و از نیرو‌های دریایی، زمینی و پدافندی حمایت و پشتیبانی کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.