صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: تاخیر در تحویل یا اخذ وجوه نابجا از مصرف‌کنندگان از مسائلی است که تضییع حقوق عامه به شمار می‌رود و دادستان باید طبق دستورالعمل رئیس اسبق قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نوروزی درباره تاخیر خودروسازان دولتی و خصوصی در تحویل خودرو‌های پیش فروش شده، گفت: تاخیر در تحویل یا اخذ وجوه نابه‌جا از مصرف‌کنندگان و... از مسائلی است که تضییع حقوق عامه به شمار می‌رود و دادستان باید طبق دستورالعمل رئیس اسبق قوه قضائیه (که هنوز زنده است) به موضوع تضییع حقوق عامه رسیدگی کند و هم مجازات کیفری کنند و هم از نظر مسئولیت مدنی در دادگاه مدنی طرح و حقوق مشتریان اخذ و پرداخت شود.  

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس افزود: متاسفانه اشخاص پشت صحنه خودروسازی کشور سعی می‌کنند، با گران کردن مجازی، غیرواقعی و کاذب خسارت‌های خود را جبران کنند. اگر ایران خودرو سالانه بدهی زیادی دارد برای رفع این موضوع نباید به سراغ گران کردن، بورس بازی و به تعبیر یکی از همکاران دزدبازی در بورس کالا برود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دولت باید سهام خود در ایران‌خودرو وسایپا را به مردم واگذار کند تا مردم مدیرعامل تعیین کنند و دولت فقط ناظر باشد، تصریح کرد: خودروسازان باید تیراژ تولید را با سه شیفته کردن افزایش دهند، زیرا نرخ دستمزد کارگران و هزینه انرژی ارزان است بنابراین این شرکت‌ها باید با افزایش تولید و عرضه بیشتر و به کارگیری نیرو‌های فرمایشی که اکنون در خودروسازی‌ها حضور دارند، از ضرر مردم بکاهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.