وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

نماینده محلات: پرداخت پول خودرو قبل از قرعه کشی وجه شرعی و قانونی ندارد

  • کد خبر: ۱۴۷۳۴۰
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
نماینده محلات: پرداخت پول خودرو قبل از قرعه کشی وجه شرعی و قانونی ندارد
نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: اینکه گفته شده مردم پول خودرو را پرداخت کنند و بعد قرعه کشی انجام شود، وجه شرعی و قانونی اش روشن نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: اولا اهانت برخی افراد کوته فکر و کم خرد به کتاب مقدس مسلمانان قرآن کریم را محکوم می‌کنیم. به واقع این آزادی بیان نیست و آزادی توهین است و این‌ها این مسئله بدیهی را درک نکرده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ردیف مختص به معلولان در بودجه سال آتی حذف و یا ادغام شده است، گفت: توقع این است که این مسئله در کمیسیون تلفیق مورد رسیدگی و جبران شود.

سلیمی در ادامه گفت: اخیراً شرکت گاز جرایمی را برای مصرف کنندگان گاز خانگی در نظر گرفته است و این مسئله غیر از افزایش قیمت گاز است. به واقع باید وجه قانونی این جریمه روشن باشد که فعلا روشن نیست و امیدواریم سازمان بازرسی به این مسئله ورود کند.

وی در ادامه گفت: افزایش قیمت گاز برای واحد‌های تولیدی به قیمت گاز صادراتی موجب اخلال در روند تولید و افزایش قیمت تمام شده در سال آینده خواهد شد و به گرانی دامن خواهد زد. همچنین عرضه خودرو در بورس با، اما و اگر مواجه است و بخش‌های مختلف باید در این زمینه تصمیم واحدی اتخاذ کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه گفته شده مردم پول خودرو را پرداخت کنند و بعد قرعه کشی انجام شود، وجه شرعی و قانونی اش روشن نیست، همچنین پرداخت ۵ هزار یورو برای هر نفر مشخص نیست که بر چه مبنای صورت می‌گیرد! لذا ما انتقادی به دولت قبل به دلیل پول پاشی داشتیم، اما فعلا برخی تصمیم گیران دقیقاً جا پای دولت قبل گذاشته اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->