صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طی ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت؛

اسکان ۴۵۳ نفر در گرمخانه‌های شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۴۶۴۰
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در 48 ساعت گذشته 453 نفر از افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب توسط گرمخانه‌های شهرداری ساماندهی شده‌اند.

به گزارش شهرآرا نیوز، رضا دانایی، گفت: در 48 ساعت گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف سنگین در مشهد، مجموعا تعداد 453 نفر از افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب در 5 گرمخانه متعلق به شهرداری مشهد پذیرش شده‌اند.

وی افزود: در تاریخ ۲۱ دی‌ماه تعداد 244 نفر از افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در گرمخانه‌های شهرداری پذیرش شدند که از این تعداد ۲۲۴ نفر مرد و ۲۰ نفر زن بودند. همچنین شب گذشته (۲۲دی‌ماه) تعداد 209 نفر، شامل ۱۹۱ مرد و ۱۸ زن در گرمخانه‌های شهرداری اسکان داده شدند.

دانایی ضمن تأکید بر اهتمام ویژه سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به صیانت از حقوق همه شهروندان به ویژه افراد آسیب‌دیده اجتماعی گفت: در شب‌های سرد سال، ساماندهی و اسکان کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان اولویت ویژه‌ای دارد؛ چراکه با توجه به برودت هوا اگر این افراد در گرمخانه‌ها اسکان داده نشوند، خطرات جدی جان آنان را تهدید می‌کند.

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این رو از تمام شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده فرد بی‌خانمان و کارتن‌خواب با مرکز ارتباطات مردمی 137 تماس بگیرند و مکان حضور فرد در معرض آسیب را گزارش دهند.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۷ مورد تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در خصوص آسیب‌های اجتماعی و انتقال افراد کارتن‌خواب به گرمخانه‌‌های شهرداری صورت گرفته که به تمام موارد در اسرع وقت رسیدگی شده است و افراد به گرمخانه منتقل شده‌اند.
 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.