صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقشه‌های دشمن برای سپاه، گفت: از دشمن جز دشمنی هیچ توقعی نداریم، دشمن را در دفاع مقدس شناختیم، سپاه با وجود تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن، با قدرت بیشتر پیش می‌رود.
 

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت را برای ما ایجاد کرد، اظهار داشت: شهید سلیمانی کار بزرگ و عظیمی انجام داد. بیداری مردم و مقاومت در برابر استکبار، مهم‌ترین اقدام و دستاوردی است که این شهید بزرگوار برای آزادی‌خواهان عالم به ارمغان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حفظ ولایت رهبر انقلاب را مهمترین هدف محور مقاومت دانست و یادآور شد: دشمن با مذاکره کنار نمی‌آید و فقط با گفتمان مقاومت است که باید مقابل استکبار بایستیم.

حاجی‌صادقی از جمله حرکت‌های ناپسند و مذموم دشمن را ترور شهید سلیمانی و ایجاد اغتشاشات اخیر دانست و با اشاره به نقشه‌های دشمن برای سپاه تصریح کرد: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را در دفاع مقدس شناختیم، سپاه با وجود تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن با قدرت بیشتر پیش می‌رود. ملت ما با حضور همیشه در صحنه خود زمینه‌های ظهور را فراهم می‌کنند که این مهم جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.