تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است
سرخط خبرها

نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۶۴۷۹
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا+ جزئیات
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه فوق‌العاده امروز این کمیسیون برای مقابله با اقدام اروپا داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌منظور بررسی اقدام پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل جلسه داد.

ابوالفضل عموئی در بیان جزئیات نشست نشست فوق‌العاده امروز شنبه (یکم بهمن ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: صبح امروز جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ارزیابی مصوبه پارلمان اروپا و طراحی اقدام متقابل تشکیل شده و در حال برگزاری است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مرتبط به ارائه گزارش و اظهارنظر درباره موضوع پرداختند. وزارت امور خارجه، ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات و مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان صاحب طرح در این زمینه در جلسه حاضر بودند..

وحید جلال زاده نیز با اشاره به جلسه فوق العاده امروز (شنبه اول بهمن ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به اقدام اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه‌ای فوق العاده با حضور اعضای کمیسیون و نمایندگان پیشنهاددهنده طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط اروپا تشکیل جلسه داده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مجلس سال ۹۸ قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را به تصویب رساند. تعدادی از نمایندگان مجلس پیشنهاد دادند که به آن قانون یک ماده الحاقی اضافه کنیم.

جلال‌زاده گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی هم پیشنهادی را برای اقدام متقابل آماده کردند و لذا الان این پیشنهادات در حال بررسی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است. ما این پیشنهادات را بررسی و جمع‌بندی می‌کنیم تا ان‌شاالله بتوانیم برای فردا در قالب یک بیانیه یا یک طرح دوفوریتی برسانیم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->