صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نگاه مربیان در تربیت نسل جدید مؤثر است

  • کد خبر: ۱۴۷۲۶۹
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد نوع تربیت و منشش با سایر نقاط کشور متفاوت است و نگاه مربیان در تربیت نسل جدید مؤثر است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی امروز در آیین افتتاح طرح باشگاه «کهکشان کودکی» که با حضور مربیان مهد‌کودک‌ها و پیش‌دبستانی‌های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: زنان مشهدی همان زنان نوغانی هستند که در مراسم تشییع امام رضا(ع)، مهریه‌های خود را بخشیدند و این مسئله در تربیت نسل‌های آینده تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه نقش تربیتی شما در کودکان بسیار تأثیرگذار است، گفت: در مشهد نوع تربیت و منش آن برای کودکان با سایر نقاط کشور متفاوت است و این شهر نخبه‌پرور است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد به طرح «کهکشان کودکی» شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس در این دوره مدیریت شهری، برنامه‌های محتوایی ارزشمندی با گفتمان نوآورانه و خلاقانه ایجاد کرده که بسیار ارزشمند بوده و یکی از آنها، «کهکشان کودکی» است؛ در واقع هر کودک به مثابه کهکشانی است که اثرگذاری شگرفتی بر عالم دارد.

سلیمی خاطرنشان کرد: کهکشان کودکی در ۳ مرحله تعریف شده و باید مشخص کنیم که کودک را چگونه می‌خواهیم تربیت کنیم و بر او اثرگذار باشیم؛ کودکان ما باید متخصص و متعهد تربیت شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.