صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زلزله خوی به بیش از ۱۷۵۰ مددجوی بهزیستی آسیب زد

  • کد خبر: ۱۴۸۵۴۲
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
براساس اعلام مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور، طبق ارزیابی از ۸ هزار و ۱۴۰ مددجوی شهرستان خوی، نزدیک به یک‌هزار و ۷۵۰ مددجو در ۵۰ روستا درگیر زلزله شده‌اند.

محمدرضا کاظم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: پس از شناسایی مددجویان آسیب‌دیده، خدمات تخصصی و حمایتی ارائه می‌شود. اکنون با هماهنگی ستاد بحران و هلال احمر برای اسکان و توزیع اقلام معیشتی اقدام شده است و واحدهای سیار بهزیستی برای ارائه خدمات حمایتی و روان‌شناسی در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و به ارائه فعالیت‌های تخصصی همچون مداخلات روانی‌اجتماعی، توان‌بخشی و توان‌پزشکی مددکاری می‌پردازند.

وی درباره آخرین وضعیت مددجویان در منطقه زلزله‌زده خوی، گفت: در این زلزله خسارات جانی در جامعه نبوده است. اکنون شهرستان خوی خالی از سکنه است و تعدادی از مراکز تحت نظارت، خسارت و آسیب جدی دیدند که افراد مستقر در ۲ مرکز نگهداری از دختران ۶ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به شهرستان سلماس و ۲ مرکز پسران به شهرستان ارومیه منتقل شدند.

کاظم‌زاده متذکر شد: طبق ارزیابی از ۸ هزار و ۱۴۰ مددجوی شهرستان خوی، نزدیک به یک‌هزار و ۷۵۰ مددجو در ۵۰ روستا درگیر زلزله شده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.