صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برگزاری نمایشگاه مفهومی «زیارت» به ۳ زبان

  • کد خبر: ۱۴۹۷۱۵
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس از برگزاری نمایشگاه مفهومی «زیارت» به ۳ زبان فارسی، عربی و انگلیسی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی، از آغاز به کار مجدد نمایشگاه مفهومی «زیارت» خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تبیین اهمیت شفاعت امام‌رضا (ع) برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و همچنین فرصت زیارت، ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه مفهومی زیارت از صوت و تصویر و فضای نمایشگاهی برای انتقال پیام استفاده می‌شود، گفت: این نمایشگاه فعالیت خود را در فرهنگسرای «زیارت» آغاز کرده و همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ فعال است.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: بازدید از این نمایشگاه، به صورت گروهی، بین ۱۵ تا ۴۵ نفر انجام می‌شود و ظرف ۲ ماه اخیر حدود هزار نفر از اقشار مختلف زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از آن بازدید داشته‌اند.

بامشکی با بیان اینکه نمایشگاه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار می‌شود، تصریح کرد: همین امر فرصت بسیار مطلوبی را برای حضور زائران خارجی نیز فراهم کرده و با استقبال خوبی هم از سوی ایشان همراه شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.