صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرها، سرشار از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف هستند که با تکیه بر آنها می‌توان موجبات ارتقاء سطح کمی و کیفی زیست شهری را فراهم آورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدحسین علوی‌مقدم در نخستین رویداد شناسایی دارایی‌های نوین شهر «ثروت پنهان» ایده کاهش هزینه توسط کارکنان شهرداری، اظهار کرد: شهرها، سرشار از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف هستند که با تکیه بر آنها می‌توان موجبات ارتقاء سطح کمی و کیفی زیست شهری را فراهم آورد. برهمین اساس، دغدغه‌مندی معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد مقدس نسبت به این مهم، موضوعی بسیار حائز اهمیت و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به بازدید و گفتگویی که با صاحبان ایده در این رویداد داشت، گفت: کیفیت پیشنهادات و ایده‌های مطرح شده، بسیار موثر بود و آنچه مسلم بوده این است که باید این هم‌افزایی و همفکری‌ها تقویت شود تا بتوانیم قدم‌های سازنده‌تری در جهت خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: رویدادهایی چون ثروت پنهان، بستر بسیار خوبی شناسایی و بروز و ظهور ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهری است که تاکنون به آنها نپرداخته‌ایم و شناسایی نشده است. در جهت شناسایی این ظرفیت‌ها می‌توان حلقه اتصالی بین مشهد مقدس و دیگر کلانشهرهای کشور ایجاد کرد و در سایه این تعامل، دسترسی به اهداف و این ثروت‌های پنهان را تسریع بخشید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.