صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از برگزاری هفتمین جلسه تخصصی بررسی اقدامات صورت گرفته در استقبال از بهار ۱۴۰۲ با حضور مدیران عامل سازمان ها، شهرداران مناطق و معاونان شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نجفی با بیان این خبر اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته بسیاری از فعالیت‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ در سطح شهر آغاز شده و به منظور پایش اقدامات و رفع موانع موجود جلسات مکرری در سطح مناطق و در سطوح مدیریتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین خدمات قابل ارائه به زائران و مجاوران رضوی در حوزه عمران و حمل و نقل شهری است که در این جلسه با موضوعاتی نظیر نصب تجهیزات ایمنی و هدایت ترافیکی معابر سواره رو، خط کشی معابر شهری، بهبود مسیر‌های ویژه دوچرخه، اصلاح هندسی معابر شهری در مناطق ۱۳ گانه، ایمن سازی و بهسازی گذرگاه‌ها و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و سطح بندی معابر شهری مشهد براساس اهمیت، مقرر شده است تا کلیه فعالیت‌های استقبال از بهار در محور‌های ویژه پرتردد تا تاریخ ۱۷ اسفندماه و در معابر سطح دو و سطح ۳ تا ۲۵ اسفندماه به پایان برسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.