شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد نجات فضای سبز مشهد با آب خاکستری | فضای سبز یاری‌گر منابع آبی آخرین وضعیت خطوط مترو از زبان شهردار مشهد | با تکمیل خطوط متروی مشهد، سرویس‌دهی به زائرانی که با قطار، هواپیما و اتوبوس وارد مشهد می‌شوند، امکان‌پذیر می‌شود ترافیک سنگین در بزرگراه امام‌علی(ع)، میدان امام‌خمینی(ره) و خیابان شیرازی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای ۴ منطقه کلانشهر مشهد در شرایط «پاک» قرار دارد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۰۳۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۸ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | برقراری تخفیفات نقدی ۲۲ درصدی عوارض پرداخت و پایان کار شهرداری مشهد برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید در مشهد + فیلم و عکس آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی گذر تاریخی نوغان مشهد گذری بر تاریخ قدیمی‌ترین هتل مشهد | «پارس» با پنجره‌هایی رو به ارگ قدیم تصادف مرگ‌بار کامیونت با موتورسیکلت در محور چناران-مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) صدور بیش از ۱۵۹ هزار مجوز بهره‌برداری از غرف بازار‌های سیار شهرداری مشهد اعلام نرخنامه مصوب عکس پرسنلی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد تأمین ۱۰۰ لیتربرثانیه آب موردنیاز فضای سبز مناطق غربی مشهد در یکصدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) | تقدیر شورا از عملکرد شهرداری مشهد در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری درباره کوچه تاریخی «وحدت» مشهد | عبور از تاریخ کوچه شرکت «کانتور» ترافیک سنگین در اطراف میدان آزادی و بزرگراه شهید چراغچی | سرعت بالا، جان راکب موتورسیکلت را گرفت (۱۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سخنگوی شورای شهر مشهد: اسامی مطرح شده برای سمت شهردار مشهد واقعی است و نمی‌توانیم تکذیب کنیم

  • کد خبر: ۱۵۱۵۵۳
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
سخنگوی شورای شهر مشهد: اسامی مطرح شده برای سمت شهردار مشهد واقعی است و نمی‌توانیم تکذیب کنیم
سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: قرار بر این بود که اسامی اشخاصی که برای سمت شهردار مشهد اعلام می‌شوند رسانه‌ای نشود، اما اکنون که رسانه‌ای شده نمی‌توانیم تکذیب کنیم. 

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران در خصوص اسامی مطرح شده برای شهرداری مشهد اظهار کرد: قرار بر این بود که اسامی اشخاصی که مشخص می‌شوند رسانه‌ای نشود، زیرا هر کدام از این افراد از نظر اعضا توانمندی و شایستگی لازم را به عنوان شهردار مشهد دارند، اما شاید آن فرد تمایلی به این موضوع نداشته باشد.

وی افزود: ما هنوز از این افراد دعوت نکرده و با آن‌ها گفتگو نکرده‌ایم تا ببینیم چه برنامه‌ای دارند، شاید انصراف دهند، بنابراین قرار شد اسامی رسانه‌ای نشود، زیرا آبروی افراد مهم است. اسامی نباید از شورا خارج می‌شد، اما اکنون این اتفاق افتاده است.

نائب رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: اسامی مطرح شده واقعی است و نمی‌توانیم تکذیب کنیم. اکنون که رسانه‌ای و شک و شبهه‌ای ایجاد شده که آیا اسامی واقعی است یا خیر، اعلام می‌کنم واقعی است. اما نام برخی از افراد به عنوان گزینه‌های نهایی مطرح شده که این موضوع را تکذیب می‌کنیم. قطعا پرتکرارترین اسامی از ۳، ۴ نفر بیشتر نیست.

حاجی‌بگلو در خصوص گزینه‌های خود برای شهرداری مشهد گفت: گرینه‌های من آقایان اصغری، دلبری، فتح‌الهی، ناصحی و کاظمی هستند.

سخنگوی شورای شهر مشهد در پاسخ به سوالی در خصوص تکرار نام کلایی از سوی برخی اعضا، عنوان کرد: نظر ۱۵ عضو قابل احترام است. شاید من با گزینه فردی مخالف و با فرد دیگری موافق باشم، اما نظر همه قابل احترام است. 

وی خاطرنشان کرد: فضای شورا آرام است و همه در حال بررسی هستند تا به گزینه‌ای برسند که در تعاملات و حوزه مدیریت شهرداری تغییراتی ایجاد کند. قرار است در جلسه بعدی اعضا به جمع‌بندی برسیم که مدل فرایند حضور این ۲۹ نفر را به چند نفر کاهش دهیم، البته شاید تعدادی منصرف شوند. بعد از آن تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

نائب رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: نگاه شورای ششم مشخص بوده و قطعا گرایش سیاسی برای ما ملاک است. فردی که قرار است به عنوان شهردار انتخاب شود قطعا باید مدیر اجرایی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->