صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: پنجمین مسابقات مهارتی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مشهد،جهت ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی، شناسایی استعداد‌ها و کسب مهارت‌های کسب و کار در دانش آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: پنجمین جشنواره مهارتی مخصوص دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه کار و دانش خاص، در دو روز در مشهد مقدس برگزار گردید.

جواد روحانی افزود: این جشنواره سه مرحله آموزشگاهی، استانی و کشوری را شامل می‌شود که مرحله آموزشگاهی و استانی آن برگزار شد و منتخبین این مراحل به مرحله کشوری راه پیدا کرده و با دانش آموزان کشور به رقابت می‌پردازند.

او بیان کرد: این مسابقات در هشت رشته و در دو حوزه دختران و پسران به انجام رسید که ۵۴ منتخب استانی داشتیم که توانستند جزء برترین‌های این جشنواره و مسابقات باشند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی ادامه داد: این مسابقات در جهت ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی، شناسایی استعداد‌ها و کسب مهارت‌های کسب و کار در دانش آموزان برگزار می‌شود.نمایشگاه توانمندی‌های این دانش آموزان نیز در کنار این جشنواره، برای بازدید عموم به اجرا درآمد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.