صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: بی‌سابقه‌ترین سال خدمتی و اقدامات را در مشهد داشته‌ایم. با سیاست‌گذاری‌ها ساختار جدیدی شکل گرفت، چرا‌که مشهد نیازهای خاص خودش را می‌طلبد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرکلالی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد، در مانور خدمت قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در مشهد که امروز شنبه هم‌زمان با ۱۳ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: چهار کارگروه تخصصی با ریاست معاونان فرمانداری تشکیل شد و همچنین ۱۲ کمیته تخصصی‌ نیز پیش‌بینی شده است. 
وی ادامه داد: استمرار فعالیت قرارگاه سفر در طول سال از نوروز ۱۴۰۱ آغاز شده و ۲۶ جلسه با ۳۵۰ مصوبه نیز تشکیل شده است. 
به گفته وی، در  بخش اسکان و اقامت اقداماتی صورت گرفته که شامل افزایش ۲۶درصدی ظرفیت پذیرش است. ۳۷۰۰ نقطه نیز روی نرم‌افزار نشان جاگذاری شده است تا زائران مشکلی برای هدایت به محل اسکان نداشته باشند. 
 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد افزود: در بخش تأمین و‌ توزیع‌ کالاهای اساسی نیز  ۲۰ قلم کالای اساسی در ۱۸ مرکز عرضه مستقیم شامل ۱۱ ایستگاه و فروشگاه شهرما توزیع می‌شود.

امیرکلالی خاطرنشان کرد: ۴ پایگاه در چهار محور منتهی‌ به حرم رضوی  و ۶ پایگاه نظارت و بازرسی نیز در اطراف حرم رضوی راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.