صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: از امروز (شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱) به‌صورت عملی خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی در شهر مشهد آغاز شده است.

یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، پس از بازدید از اقدامات انجام‌شده توسط شهرداری و فرمانداری مشهد در استقبال از زائرائ نوروز ۱۴۰۲ در ‌شهر مشهد، اظهار کرد: از امروز به‌صورت عملی خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی در شهر مشهد آغاز شده است. همه دستگاه‌ها و بخش‌ها این آمادگی را پیدا کرده‌اند و در چند روز آینده نیز همه کمبود‌ها برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها با حداکثر توان و ظرفیتی که در اختیار داشته‌اند، آماده خدمت به زائران هستند.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی در‌باره پیش‌بینی حضور زائران در نوروز ۱۴۰۲ نیز گفت: پیش‌بینی می‌شود باتوجه‌به شرایطی که امسال داریم و مناسبت‌های دینی در ماه شعبان و فشردگی وقت و باتوجه‌به ماه مبارک رمضان، زائران بیشتری ‌به مشهد سفر کنند.

نظری تصریح کرد: نیرو‌های امنیتی و انتظامی تمام تلاش خود را می‌کنند که در مسیر‌ها و پیرامون حرم مطهر رضوی از نظر امنیتی بتوانیم به زائران خدمت‌رسانی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد، شهردار مشهد و جمعی از مدیران دستگاه‌های مختلف امروز پس از آغاز به کار قرارگاه خدمت در مشهد از  اقدامات صورت‌گرفته در اطراف حرم مطهر رضوی، پارکینگ در نظر گرفته شده در راه‌آهن مشهد و ایستگاه استقبال از بهار در منطقه هفت شهرداری مشهد بازدید کردند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.