صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: ۶۰ نفر از زندانیان نیازمند، از ابتدای امسال تاکنون با کمک‌های ایرانیان مقیم خارج کشور از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد غفاریان طوسی افزود: ۱۰ نفر از هموطنان مقیم خارج طی سال جاری از کشور‌هایی مانند اتریش، آلمان، آمریکا و کویت در مجموع مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی کمک کردند.

وی ادامه داد: در آخرین مورد یک هموطن نیکوکار مقیم ایالات متحده آمریکا با کمک ۸ میلیارد ریالی زمینه آزادی ۱۹ زندانی در خراسان رضوی را فراهم نمود.

غفاریان طوسی خاطر نشان کرد: هموطنان نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند، می‌توانند با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: خیران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ و همچنین سایر حساب‌ها پرداخت کنند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارد.

طبق اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.