آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

۱۳۶۰ زندانی خراسان رضوی در بخش اشتغال نشسته فعال هستند

  • کد خبر: ۱۵۲۸۸۳
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
۱۳۶۰ زندانی خراسان رضوی در بخش اشتغال نشسته فعال هستند
۱۳۶۰ زندانی پس از طی دوره های آموزشی در قالب طرح های اشتغال نشسته در حال حاضر شاغل هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، جانفدا مدیرکل زندان های استان ضمن اعلام خبر فوق گفت: توسعه اشتغال زندانیان به عنوان اولویت اصلی سازمان زندانها در سال ۱۴۰۱ با برنامه ریزی عملیاتی در دستور کار زندانهای استان قرار گرفته است.
وی افزود در همین راستا علاوه بر اشتغال در کارگاه های تولیدی و صنعتی داخل و خارج زندان یا فعالیت در بخش کشاورزی و دامداری و... برای زندانیانی که به دلیل عدم تودیع وثیقه لازم یا به حکم مرجع قضایی امکان اشتغال در زندان باز را ندارند، زمینه اشتغال نشسته در اندرزگاه های بسته زندان ها فراهم شده.
جانفدا خاطرنشان کرد در حال حاضر ۱۳۶۱ نفر از زندانیان این استان در مشاغل نشسته فعال هستند که در بخش اشتغال بخش خصوصی حقوق دریافت می کنند و در بخش خود اشتغالی نیز با فروش محصولات و تولیدات به درآمد میرسند.
وی خاطر نشان کرد صنایع دستی، چرم دوزی، 
تسبیح سازی، معرق کاری، مونتاژ کاری و... مشاغلی هستند که زندانیان بدون نیاز به حضور در کارگاه های خارج از پوسته داخلی زندان امکان اشتغال در محل اسکان خود را اصطلاحاً به صورت نشسته دارند.

منبع: اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->