صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد در توصیه‌ای به خانواده‌ها و شهروندان مشهدی بابت چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: خانواده‌ها لازم است در این روز مراقبت لازم را از فرزندان خویش داشته باشند و به گونه‌ای عمل کنند که در سطح شهر برای کسی مزاحمتی ایجاد نشود.

محسن داوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز ادامه داد: اگر هم کسی دنبال شادی در این روز است، باید این عمل را در فضا‌های باز و اماکنی که برای کسی خسارتی ایجاد نمی‌کند، انجام دهد، اما در صورتی که عکس این توصیه عمل شود، چنین موضوعی قابل پذیرش نیست و اگر آسیبی وارد شود، با آن برخورد قانونی خواهد شد.

وی تصریح کرد: به طور کلی در مورد چهارشنبه آخر سال بنای ما بر پیشگیری از هر اقدامی است که موجب رسیدن آسیب به مردم شود یا معضل ترافیکی ایجاد کند و یا نارضایتی مردم را در پی داشته باشد. از همین رو به دستگاه‌های مربوطه توصیه شده شهر را به گونه‌ای مدیریت کنند که اجازه ایجاد مزاحمت و آسیب‌زدن به کسی داده نشود.

داوری با بیان اینکه سعی می‌کنیم در سطح شهر و معابر از هر گونه سد معبر جلوگیری شود، گفت: بر همین اساس به مجموعه‌های متولی ترافیک شهر و پلیس راهور تاکیدات جدی شده است. در نهایت هدف ما این است که در این روز اتفاق ناگواری برای کسی رخ ندهد. توصیه ما به شهروندان این است که می‌شود در چهارشنبه آخر سال به گونه‌ای عمل کرد که همه شاد باشند و با خاطره‌ای خوب وارد سال جدید شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.