صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در داستان فصل دوم سریال «آخرین ما» The Last of Us یک جهش زمانی وجود خواهد داشت، اما شبکه HBO قرار نیست بازیگر دیگری را جایگزین بلا رمزی در نقش «الی» کند.

شهرآرانیوز - نیل دراکمن، مرد شماره‌یک استودیو «ناتی‌داگ» (Naughty Dog) که یکی از نویسندگان سریال «آخرین ما» (The Last of Us) است، در یک مصاحبه گفته تنها راهی که تیم تولید به فکر جایگزین‌کردن بازیگر «الی» خواهند افتاد، این است که بلا رمزی بخواهد سریال را ترک کند. طبق گزارش IGN او به شوخی گفته است: «حتی اگر او بخواهد این کار را بکند، مطمئن نیستم به او این اجازه را بدهیم.»

دراکمن معتقد است استودیو «ناتی داگ» بسیار خوش شانس بود که اشلی جانسون را برای بازی Last of Us پیدا کرد و این اتفاق به نحوی دیگر با پیداکردن بلارمزی برای سریال هم اتفاق افتاده است.

بلا رمزی الان ۱۹ ساله است، هم‌سن «الی» در قسمت دوم بازی «آخرین ما» (The Last of Us). فیلمبرداری فصل دوم سریال امسال انجام می‌شود و اگر قبل از ۳۰ سپتامبر این اتفاق بیفتد، حداقل در برخی از قسمت‌های سریال‌ رمزی دقیقا هم‌سن شخصیت «الی» در بازی دوم خواهد بود. رمزی در ۳۰ سپتامبر ۲۰‌ساله می‌شود.

داستان قسمت دوم بازی The Last of Us پنج‌سال بعد از داستان بازی اول است و انتظار می‌رود سریال هم همین جهش زمانی را داشته باشد. اما فصل دوم تغییرات زیادی درمقایسه با بازی خواهد داشت. سازندگان تایید کرده‌اند که فصل دوم دربرگیرنده کل داستان قسمت دوم بازی The Last of Us نخواهد بود. پس احتمال دارد فصل سومی هم در کار باشد.

«ناتی داگ» (Naughty Dog) در حال ساخت بازی چندنفره The Last of Us است. هنوز مشخص نیست این استودیو قسمت سومی برای بازی پرطرفدارش خواهد ساخت یا نه.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.