سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر بیش از ۱۰۰ شرکت تسهیلات تولید موبایل گرفته‌اند | اعتبارات درست هزینه شده‌اند؟ چرا دیسکورد فیلتر شد؟ سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد
سرخط خبرها

آیا بازی چندنفره «آخرین ما» The Last of Us برای پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۵۴۵۸۸
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
آیا بازی چندنفره «آخرین ما» The Last of Us برای پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود؟
تقریبا یک دهه از عرضه پلی استیشن ۴ به بازار گذشته و به نظر می‌رسد که بازی چند نفره The Last of Us یکی از آخرین عناوی این کنسول خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز - کمپانی‌ها و ناشر‌های بزرگ همچنان از پلی استیشن ۴ پشتیبانی می‌کنند و در ماه‌های گذشته شاهد انتشار بازی‌های بزرگی برای آن بوده‌ایم. با وجود اینکه به نظر می‌رسید سونی دیگر هیچ عنوانی را برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر نکند، اما بازی چند نفره The Last of Us شاید روی PS۴ هم در دسترس طرفداران قرار گیرد.

ناتی داگ به دنبال یک تستر کیفیت و پشتیبان توسعه است که سابقه آشنایی با سیستم‌های PS۴ و PS۵ را داشته باشد. استودیو از چند سال پیش روی این پروژه چندنفره از لست آو آس کار می‌کند و عجیب نیست که از همان ابتدا پلی استیشن ۴ را نیز هدف خود قرار داده باشد. از طرف دیگر ۱۰۰ میلیون کاربر پلی استیشن ۴ می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت این بازی داشته باشد.

این بازی در سانفرانسیسکو جریان دارد و در آن شاهد داستان و شخصیت‌های جدید خواهیم بود. گزارش‌های منتشر شده همچنین به این اشاره دارند که ناتی داگ برای این بازی تمرکز زیادی روی عناصر لایو سرویس کرده است. دو ماه پیش نیز تصویر جدیدی از این عنوان منتشر شد.

تاریخ عرضه بازی چندنفره The Last of Us هنوز مشخص نشده، ولی احتمالا در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود.

منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->