صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طی مراسمی پانزده دستگاه خودرو جدید سنگین و نیمه سنگین سازمان عمران رونمایی و مانور نوروزی این سازمان آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اصغری، سرپرست شهرداری مشهد در حاشیه مراسم رونمایی از ماشین آلات جدید و آغاز مانور خدمت نوروزی سازمان عمران که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاون عمران حمل ونقل و ترافیک، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد و مدیران شهری برگزارشد گفت: با تلاش و پیگیری‌های همکارانمان در معاونت و سازمان عمران پانزده خودرو سنگین و نیمه سنگین خریداری شده رونمایی شد.

وی افزود: این پانزده خودرو شامل یک دستگاه فینیشر (پخش کننده آسفالت)، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لیفتراک، شش دستگاه نیسان کمپرسی و سه دستگاه وانت مزدا است که از امروز وارد چرخه خدمت خواهند شد.

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه درحال حاضر سازمان عمران دارای بیش از ۱۳۰ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین عمرانی است اظهارکرد: در کنار خرید ماشین آلات جدید اقدامات خوبی نیز در حوزه تعمیر، نگهداری و اورهال ماشین آلات از سوی این سازمان انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

اصغری، به تولید بتن و آسفالت در کارخانه آسفالت و بتن سازمان عمران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۰۱ هزارتن آسفالت در کارخانه شهید مجیدی متعلق به سازمان عمران شهرداری مشهد تولید شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت ۳۵ هزارمترمکعب بتن و یازده هزارو و ۶۶۷ قطعه بتنی شامل دال بتنی، جدول، سطل زباله بتنی، پایه چراغ، دیوارایستا و... در کارخانه تولید بتن المهدی سازمان عمران تولید شده است.

سرپرست شهرداری مشهد، ادامه داد: در کناراین تولیدات شاهد تولید حدود ۳۰۰ هزارتن مصالح سنگی از سوی این سازمان در سال ۱۴۰۱ نیز بوده ایم.

اصغری افزود: درمجموع اقدامات خوبی از سوی سازمان عمران در راستای تولید مصالح مورد نیاز پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه قطعات بتنی و آسفالت انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.