چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرپرست شهرداری مشهد: ریل گذاری خوبی در هسته گزینش انجام شده است

  • کد خبر: ۱۵۳۹۲۷
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
سرپرست شهرداری مشهد: ریل گذاری خوبی در هسته گزینش انجام شده است
سرپرست شهرداری مشهد گفت: ریل گذاری خوبی در دوره مدیریت آقای حسامی رخ داد و مسایل به صورت ساختارمند ساماندهی شد و در بحث هوشمند سازی اتفاقات خوبی رخ داد که کار را تسهیل کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اصغری در مراسم تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش شهرداری مشهد اظهار کرد: مجموعه گزینش شهرداری مشهد دارای سرمایه های گرانقدری است و نیروهای این مجموعه حرفه ای، متخصص و کارآزموده هستند که جای سپاسگزاری به درگاه خداوند دارد.

وی افزود: ریل گذاری خوبی در دوره مدیریت آقای حسامی رخ داد و مسایل به صورت ساختارمند ساماندهی شد و در بحث هوشمند سازی اتفاقات خوبی رخ داد که کار را تسهیل کرده است.

سرپرست شهرداری مشهد بیان کرد: اعضای هسته گزینش نیز افراد متقی، دارای سعه صدر و قدرت تمیز میان حق الناس و بیت المال هستند و موضوعات را به شکلی راهبری می کنند که شرمنده وجدان خود نباشند.

اصغری خاطرنشان کرد: در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۶۱ حضرت امام خمینی (ره) فرمانی در هشت ماده صادر کردند که به عنوان روز تاسیس گزینش از آن یاد می شود.

وی اضافه کرد: جالب است بدانید براساس این فرمان هسته ها و هیات هایی که در قالب گزینش کار می‌کردند منحل و گزینش جدیدی ایجاد شد و ابتدا در آموزش و پرورش و سپس به سایر سازمان ها تسری پیدا کرد.

سرپرست شهرداری مشهد تصریح کرد: تنها مجموعه دارای قانون مستقل، گزینش است که تمام ابعاد کاری آن مشخص و بیشترین ملاک آن ماده دو در هفت بند است.

اصغری عنوان کرد: گزینش می‌تواند در هر مرحله از دوران استخدامی کارمند ورود و موضوعات را مجدد بررسی کند و قانون این اجازه را به آن داده است.

وی ادامه داد: در یک سازمان و ابر سازمانی خدمت می‌کنیم که جامعه هدف و مخاطبین آن ۱۰۰ درصد شهروندان و زائرینی هستند که به مشهد مشرف می شوند و قطعا نیروهایی که در این سازمان منشا خدمت هستند دارای شاخص هایی هستند که توفیق خدمت برای حریم رضوی را کسب کرده اند.

سرپرست شهرداری مشهد گفت: با علم کامل می‌گویم نیروهای شهرداری جز بهترین نیروها هستند.

اصغری بیان کرد: بر هوشمندسازی باید توجه ویژه ای شود کمااینکه اتفاقات خوبی رخ داده و باید ادامه داده شود.

وی ادامه داد: امسال اتفاق کم نظیری رخ داد و آن هم تبدیل وضعیت ایثارگران بود. براساس قانون باتوجه به استعداد و ظرفیت استاندارد پاسخگویی به پرونده ها ۱۱۰۰پرونده است اما تاکنون ۴۸۰۰ پرونده پاسخگویی شده اما بازهم باید تلاش بیشتر شود تا همکاران مشمول دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->