صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دادیار معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان خراسان رضوی گفت: اقدامات پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در خدمت‌رسانی به زائران و مسافران در ایام نوروز قابل تقدیر است.

گزارش آگهی

قاضی ابراهیم زاده در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا(ع) که با حضور سید مهدی امامی سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد انجام شد با تقدیر از فعالیت های انجام شده شهرداری مشهد درخدمات‌رسانی به زائران و مسافران در ایام نوروز افزود: امروز بازدیدی داشتیم از پایانه مسافربری امام رضا(ع) که انصافا اقدامات بسیار خوبی برای پذیرایی از زائران انجام شده است.

وی اضافه کرد: درمجموع موضوعاتی که مرتبط با ارائه خدمات پایانه‌ای است از سوی شهرداری مشهد به خوبی برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است و مشکلی ازاین بابت وجود ندارد که جا دارد از تلاش های مدیریت پایانه ها و معاونت عمران و حمل‌و‌نقل شهرداری قدردانی کنم.

دادیار معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکزاستان خراسان رضوی ادامه داد: اما در بحث ناوگان و شرکت‌های مسافری نواقص جزئی وجود دارد که تذکراتی برای رفع آنها به رانندگان و شرکت های مسافربری ابلاغ و از اداره کل راه داری نیز می خواهیم نظارت‌ها را بر عملکرد آن‌ها بیشتر کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.