اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

منطقه گردشگری «هفت حوض» میزبان بیش از ۷۰ هزار گردشگر در نوروز بود

  • کد خبر: ۱۵۸۱۰۱
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
منطقه گردشگری «هفت حوض» میزبان بیش از ۷۰ هزار گردشگر در نوروز بود
مدیرعامل شرکت گردشگری شهرداری مشهد گفت: منطقه گردشگری هفت حوض در تعطیلات ۱۳ روزه عید میزبان حدود ۷۰ هزار نفر بوده، البته این تعداد در سال گذشته حدود ۴۰ هزار نفر بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی گواهی افزود: بهار امسال بهاری متفاوت با سال‌های گذشته بود، بنابراین شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد امسال نسبت به سال گذشته با دید بهتری به زائران و مجاورانی که در منطقه نمونه گردشگری هفت حوض حضور پیدا می‌‎کردند، خدمات ارائه داد.

وی افزود: در ۱۳ روز عید حدود ۷۰ هزار نفر در منطقه گردشگری هفت حوض استقبال شد که سال قبل حدود ۴۰ هزار نفر بود. ما در ۴ روز اول نوروز استقبال از زائران را داشتیم و پس از آن با شروع ماه رمضان تا سحر میزبان گردشگران بودیم. در روز ۱۳ فروردین حدود ۱۰ هزار نفر تا سحر به هفت‌ حوض آمدند که افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشت.

گواهی در خصوص اقدامات انجام شده در نوروز ۱۴۰۲ گفت: کاشت ۴۰ هزار گل فصلی، رنگ‌آمیزی بیش از ۶۰۰۰ متر مربع جداول، تهیه و نصب ۱۰۰۰ متر ریسه پارچه رنگی و پرچم‌های جمهوری اسلامی، رنگ‌آمیزی بیش از ۶۰۰ متر نرده، استفاده از ۲۰ عدد بنر بک‌لایت برای اولین بار به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری مشهد و ۱۰ عدد سان‌لایت و وال‌واشر در مبادی ورودی از جمله اقدامات انجام شده است. به دلیل اینکه ما بیشتر در شب پذیرایی از گردشگران را داشتیم، شب‌های زیبایی را با نورافشانی رقم زدیم.

مدیر عامل شرکت گردشگری شهرداری مشهد ادامه داد: در این مدت ۵ جشنواره نیز برگزار کردیم که به استقبال نوروز و ماه مبارک رمضان رفتیم. نیمه ماه مبارک رمضان نیز جشنی را به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار کردیم که ۵۰۰۰ نفر گردشگر حضور داشتند.

وی بیان کرد: تلاش کردیم در این ایام با برنامه‌ها و اقداماتی که انجام دادیم چهره منطقه را نسبت به قبل متفاوت کنیم و رضایت زائران و مجاوران را به دست آوریم. تلاش ما این بود نشاط مومنانه‌ای را برای گردشگران خود ایجاد کنیم. در این مدت تمام پرسنل شرکت آماده‌باش کامل بودند و شاهد حادثه خاصی نیز نبودیم.

گواهی با بیان اینکه برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان متفاوت بوده است، عنوان کرد: برای ۳ روز تعطیلی عید فطر برنامه‌ریزی کردیم تا جشن‎های بسیار زیبایی جهت نشاط گردشگران برگزار شود. در ایام ماه مبارک رمضان حال و هوای منطقه گردشگری هم حال و هوای ماه مبارک رمضان است. برنامه شب‌های قدر به صورت خودجوش است، برخی هیأت‌های مذهبی مراسم خواهند داشت که ما تسهیلگر این برنامه‌ها هستیم.

مدیر عامل شرکت گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه میزان ورودی دریافتی در هفت حوض نسبت به خدماتی که شهرداری در این منطقه ارائه می‌دهد رقم ناچیزی است، تصریح کرد: در ایام عید جشن‌ها و رویدادهایی در این منطقه برگزار شد و به دلیل ایام ماه مبارک رمضان تا صبح روشنایی در منطقه داشتیم. خدماتی که شهرداری ارائه می‌داد در مقابل مبلغی که از شهروندان دریافت می‌کردیم، زیاد نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->