کیامرز درگفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت: ارزش این سه رام قطار حدود ۱۵ میلیون یورو بوده که در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ از کارخانه واگن سازی تهران وارد سایت پروژه خط دو قطار شهری مشهد گردید و پس از پیگیریهای متعدد توسط شرکت قطار شهری مشهد و با توجه به نیاز شرکت بهره برداری برای در اختیارداشتن تعداد ناوگان بیشتر برای سهولت امر جابه جایی مسافرین در دیماه سال ۱۴۰۱ کارشناسان شرکت هالیسیس چین وارد سایت پروژه خط دو قطار شهری مشهد شدند و مراحل راه اندازی سیستم سیگنالینگ و تستهای مربوط به بهره برداری از قطارهای مذکور انجام و آماده بهره برداری گردید.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد اضافه کرد: با افزودن این ۳ رام قطار به ناوگان خط دو قطار شهری مشهد در مجموع تعداد ۱۷ رام قطار برای بهره برداری در اختیار شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد میباشد.
گفتنی است هر قطار شامل ۵ واگن بوده که در مجموع طول هر قطار ۱۰۰ متر و تعداد ۱۵ واگن در این مرحله وارد فاز مسافرگیری شده است.