به گزارش شهرآرانیوز؛ یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز و در مرحله اول تمام تاسیسات گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و نواقص و اشکالات برای بر طرف کردن به مدیران مجموعهها اعلام شد.
معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی افزود: در مرحله دوم نظارت که از ۱۵ اسفند آغاز شد، روند خدماترسانی به زائران و مسافران ارزیابی و نظارت شد. واحدهایی که ضوابط مربوطه در هرکدام از تاسیسات گردشگری را رعایت نکردند به آنها اخطار و تذکر داده شد.
وی بیان کرد: براساس نظارتهای انجام شده در این مدت ۱۳۱۴ مورد تذکر کتبی و اخطار داده و به ۱۱۷ شکایت رسیدگی شده، همچنین ۵۲ مورد پلمب واحد متخلف انجام شده است.
به گزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی، بیدخوری ادامه داد: بازرسان در محل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانهروزی فعال بوده و به محض دریافت شکایت حضوری یا تلفنی از طریق سامانه ۰۵۱۳۷۰۴۵ بلافاصله به محل مراجعه میکردند و از تضییع حقوق مسافر جلوگیری میشد.