ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی: مبلغ فروش اقلام صنایع دستی در استان بیش از ۱۲ میلیارد تومان بوده است

  • کد خبر: ۱۵۷۰۳۱
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی: مبلغ فروش اقلام صنایع دستی در استان بیش از ۱۲ میلیارد تومان بوده است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز ۵۰ بازارچه در حوزه صنایع دستی و ۷۱۰ غرفه برپا شده که مبلغ فروش اقلام صنایع دستی در سطح استان بیش از ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد موسوی امروز، ۱۴ فروردین ماه، در نشست پایانی قرارگاه مرکزی زائران نوروزی که در هتل فرهنگ و هنر برگزار شد، اظهار کرد: هدف دبیرخانه ستاد خدمات سفر سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سامان‌دهی، نظارت و استفاده از ظرفیت توانمندی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهینه به زائران است. 

وی بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده در دبیرخانه پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از زائران در استان و مشهد، برگزاری کارگروه ملی زیارت، تشکیل جلسات برنامه‌ریزی میزبانی از زائران نوروزی از مهرماه سال ۱۴۰۱، ۹ جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران با ۹۷ مصوبه، ۴ جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با ۸۱ مصوبه، ۱۷۲ جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با ۲۵۰۰ مصوبه، برگزاری بیش از ۹۰ جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد اجرایی خدمات سفر استان با ۱۵۰۰ مصوبه و ۱۳ نشست ویژه نوروز به صورت مستمر بوده است. 

موسوی افزود: از دیگر اقدامات شروع به فعالیت قرارگاه عملیات مرکزی زائران در محل استانداری برای اولین بار، فعالیت قرارگاه عملیاتی مشهد در خیابان امام رضا(ع) برای اولین بار، استقرار نمایندگان کمیته‌های تخصصی به صورت ۲۴ ساعته، حضور مستمر روسای کمیته‌ها در قرارگاه استانی، هماهنگی و انسجام‌بخشی فعالیت قرارگاه زائران، استقرار سامانه‌های تلفن مرکزی ۳۷۰۴۵ و سامانه اسکان زائران، جمع‌آوری اطلاعات و‌ گزارش روزانه کمیته‌های تخصصی و ارائه به استاندار و بررسی فعالیت‌های کمیته‌های ستاد به صورت مستمر بوده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۵۰ بازارچه در حوزه صنایع دستی و ۷۱۰ غرفه برپا شده که مبلغ فروش اقلام صنایع دستی در سطح استان بیش از ۱۲ میلیارد تومان بوده است. در این مدت ۸۶ ایستگاه استقبال از زائران، ۶۲ نوروزگاه و ۱۰۶ مورد برنامه‌های فرهنگی در سطح استان برگزار شده است. 

وی خاطرنشان کرد: ۳۶۹۴ بازدید نظارتی از کل تاسیسات و ۶۲۱۱ بازدید مشترک نظارتی انجام شده است. ۴۸ راهنما در موزه‌های میراث فرهنگی فعالیت داشتند. تعداد خبرهای تهیه شده در صداوسیما نیز بیش از ۸۰ مورد بوده است. 

موسوی با بیان اینکه پیک دوم سفر در شب‌های احیا و آخر ماه مبارک رمضان است، عنوان کرد: تمهیدات لازم برای این موضوع در نظر گرفته شده است. ما در ایام نوروز توزیع سفر نیز داشتیم که در برخی شهرستان‌ها مانند تربت حیدریه ۸۰۰۰ نفر شب اقامت داشتند. هدف ما این است که همه استان باید از ۳۰ میلیون زائر بهره ببرند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->