صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محسن داوری گفت: ابتکار ایجاد قرارگاه عملیاتی خدمات سفر برای نخستین بار توسط آقای استاندار مطرح شد. بر این اساس، خدا را شاکریم که به کمک مردم مشهد توانستیم تا در مدت یک ماه و حتی کمتر از آن، از ۱۰ میلیون زائر پذیرایی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری فرماندار مشهد و رئیس قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در این همایش خاطرنشان کرد: جلسه امروز، جلسه شکرگزاری است؛ شکر نعمت و توفیق بزرگی که باعث شد تا ما خادم مهمانان امام رئوف (ع) باشیم و در قطعه‌ای از بهشت، امکاناتی را فراهم کنیم که زائران در آسایش به سر ببرند. قرارگاه عملیاتی خدمات سفر امسال با تلاش‌های شبانه‌روزی خود توانست تا مزین به نام نوکری امام رضا (ع) باشد.

وی ادامه داد: ابتکار ایجاد قرارگاه عملیاتی خدمات سفر برای نخستین بار توسط آقای استاندار مطرح شد. بر این اساس، خدا را شاکریم که به کمک مردم مشهد توانستیم تا در مدت یک ماه و حتی کمتر از آن، از ۱۰ میلیون زائر پذیرایی کنیم. امسال شاهد بروز ویژگی‌های خاصی در ایام نوروز بودیم که از تعطیلات پیاپی اعیاد شعبانیه در اسفندماه آغاز شد، با حضور پرفیض رهبر معظم انقلاب در مشهدالرضا (ع) پس از سه سال ادامه پیدا کرد و در ادامه با فرارسیدن ماه مبارک رمضان همراه شد. از اتحادیه‌ها، اصناف و تشکل‌های مردمی گرفته تا نهاد‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی همه پای‌کار بودند تا مهمانان امام هشتم (ع) در سفر نوروزی خود در رفاه باشند.

در انتهای این مراسم از فعالان تشکل‌های مردمی و مدیران جهادی قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۲ تجلیل شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.