ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: زیارت، زمینه‌ساز رونق فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مشهدالرضا(ع) است

  • کد خبر: ۱۵۹۴۰۲
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
استاندار خراسان رضوی: زیارت، زمینه‌ساز رونق فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مشهدالرضا(ع) است
یعقوبعلی نظری در همایش تجلیل از خادمان قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد گفت: در سایه تعامل با دولت سیزدهم، شرایطی ایجاد شده که در چشم‌انداز آینده، همه ظرفیت‌ها در خدمت رونق حوزه زیارت قرار بگیرد. در این باره، همت مسئولان پای‌کار است و علاوه بر این، کمک‌های قابل‌توجهی هم از جانب دولت به مشهد گسیل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در آیین تجلیل از خادمان قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد مقدس با عنوان «شکرانه خدمت» که دوشنبه‌شب در تالار همایش‌های هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حتی کوچک‌ترین تلاش‌ها در جریان عملکرد قرارگاه سفر امسال، مأجور به عنایت امام رضا (ع) خواهد بود. وجود امام رضا (ع) یک مزیت استثنایی در استان و کشور است که برای بهره‌گیری از آحاد مردم کشور و حتی امت‌های مسلمان، وسیله زیارت در خدمت اقشار مختلف است که به مشهد بیایند و به زیارت بشتابند. در این شرایط، مسئولیت اصلی بر عهده همه مسئولان و مدیران است تا امکان زیارت را تسهیل کنند و با وجود اشکالاتی که از سال گذشته وجود داشت، ضمن بهبود اوضاع بر ایجاد زیرساخت‌هایی متمرکز شوند که نه‌فقط اقتصاد و فرهنگ بلکه همه شئون را در مشهدالرضا (ع) بهبود ببخشد.

وی ابراز کرد: در سایه تعامل با دولت سیزدهم، شرایطی ایجاد شده که در چشم‌انداز سال‌های آینده، همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در خدمت رونق حوزه زیارت قرار بگیرد. در این باره، همت مسئولان استانی و مدیران شهری باعث شده تا شبانه‌روز پای‌کار باشند و علاوه بر این، کمک‌های قابل‌توجه و شایان تقدیری هم از جانب دولت به مشهد گسیل خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی، تأمین اقلام اساسی زائران را یکی از نقاط عطف عملکرد قرارگاه عملیاتی خدمات سفر دانست و تصریح کرد: کمیته تأمین به برکت تعامل خوبی که با فرماندار مشهد داشت، توانست بیش از ۲۰ قلم کالای اساسی زائران و مجاوران در ایام نوروز را به‌خوبی پیش‌بینی، تأمین و در بازار عرضه کند. این عملکرد می‌تواند نمونه و الگوی شایسته‌ای باشد که در سایر ایام سال نیز اجرا شود و امیدواریم تا مرحله به مرحله این کارنامه به سایر حوزه‌ها تسری یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->