صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رزمندگان قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران در روز‌های گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باند‌های اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس اطلاعیه روابط‌عمومی و تبلیغات قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رزمندگان این قرارگاه در روز‌های گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باند‌های اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند که به شرح زیر است:

نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان موفق به ضربه‌زدن به یکی از باند‌های مهم سلاح و مهمات در جنوب شرق گردید که از این باند تعداد ۱۵۴ قبضه سلاح جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ضبط شد و تعداد ۲ نفر از افراد شاخص این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

در همین رابطه سربازان گمنام امام زمان (عج) قرارگاه نیز یکی دیگر از شبکه‌های قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور را منهدم و تعداد ۷۰ قبضه سلاح از این باند کشف کرد و ۲ نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

همچنین رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تعداد ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.